SPAR Group podpisała przedwstępną umowę sprzedaży SPAR Polska. Umowa z polską firmą GK SPECJAŁ
SPAR Group – zgodnie z wcześniejszymi informacjami – podpisała z GK SPECJAŁ przedwstępną umowę sprzedaży wszystkich swoich udziałów w SPAR Polska. Finalizacja umowy jest uzależniona od spełnienia określonych warunków przez obie strony, a także uzyskania niezbędnych zgód Urzędu Antymonopolowego.
Należy zaznaczyć, że transakcja dotyczy sprzedaży udziałów – oznacza to, że cała sieć pod marką SPAR będzie nadal funkcjonować wraz ze sklepami pod tą marką. Z punktu widzenia klientów i konsumentów nie zajdzie żadna znacząca zmiana.
Ostatnio Sieć SPAR otworzyła kolejne nowe sklepy w formacie SPAR Mini – w miejscowościach Borówiec Kamionki, w Nowej Soli oraz w Tarnowie.
SPAR rozszerzył w tym roku ofertę marki własnej o nowe, atrakcyjne produkty. W segmencie Fresh to go – czyli dań gotowych – można nabyć 3 rodzaje pizzy w nowej recepturze.
Marka SPAR to ponad 700 indeksów artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.
Sieć SPAR Polska nawiązała też współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.
SPAR od wielu lat angażuje się w akcje społeczne i charytatywne – w tym roku sieć po raz kolejny pomagała „Zupie na Głównym”, została też trzeci raz sponsorem Ogólnopolskiego Turnieju Tańców Polskich w Poznaniu. Co tydzień na poznańskim dworcu odbywa się akcja „Zupa na Głównym”, w ramach której potrzebujący dostają ciepły posiłek. To już kolejna sobota, podczas której pracownicy SPAR pomagali jako wolontariusze, a firma zapewniła produkty na posiłki.
Ponadto SPAR kolejny rok z rzędu zorganizował akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania trwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował globalnie SPAR International w 2022 roku z okazji 90-lecia powstania SPAR. Do tej pory w akcję włączyły się takie kraje jak: Zimbabwe, Wielka Brytania, Niderlandy, Węgry, Pakistan, Kosowo, Włochy, Gran Canaria, Irlandia i oczywiście Polska.
Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.
Więcej informacji na stronie www.spar.pl
GK SPECJAŁ to bardzo dynamicznie rozwijająca się, szanowana i uznana firma zajmująca się sprzedażą hurtową i detaliczną w Polsce i jest nam niezmiernie miło, że mamy szansę przekazać jej markę SPAR. Dzięki ich zaangażowaniu, kontynuacji marki SPAR i długotrwałej pozycji na polskim rynku, nie mamy wątpliwości, że SPAR będzie się nadal silną i bardzo rozpoznawalną marką w Polsce – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Ostatnio Sieć SPAR otworzyła kolejne nowe sklepy w formacie SPAR Mini – w miejscowościach Borówiec Kamionki, w Nowej Soli oraz w Tarnowie.
SPAR rozszerzył w tym roku ofertę marki własnej o nowe, atrakcyjne produkty. W segmencie Fresh to go – czyli dań gotowych – można nabyć 3 rodzaje pizzy w nowej recepturze.
Marka SPAR to ponad 700 indeksów artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.
Sieć SPAR Polska nawiązała też współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.
SPAR od wielu lat angażuje się w akcje społeczne i charytatywne – w tym roku sieć po raz kolejny pomagała „Zupie na Głównym”, została też trzeci raz sponsorem Ogólnopolskiego Turnieju Tańców Polskich w Poznaniu. Co tydzień na poznańskim dworcu odbywa się akcja „Zupa na Głównym”, w ramach której potrzebujący dostają ciepły posiłek. To już kolejna sobota, podczas której pracownicy SPAR pomagali jako wolontariusze, a firma zapewniła produkty na posiłki.
Ponadto SPAR kolejny rok z rzędu zorganizował akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania trwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował globalnie SPAR International w 2022 roku z okazji 90-lecia powstania SPAR. Do tej pory w akcję włączyły się takie kraje jak: Zimbabwe, Wielka Brytania, Niderlandy, Węgry, Pakistan, Kosowo, Włochy, Gran Canaria, Irlandia i oczywiście Polska.
Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.
Więcej informacji na stronie www.spar.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE